Välkommen till
Moderaterna i Tidaholm

Sidan är under "ständig" uppbyggnad.

Vi finns även på Facebook

Hösten är här och även arbetet med att få en budget i "balans"...
Dessvärre är Covid-19 ett ett hinder för att har sammanträden både i kommunen och vårt parti.
Våra möten blir därmed digitala för en begränsad grupp.

Vi önskar alla en trevlig sommar

Årsmötet  2020

Trångt och trevligt hos Tidaholmsmoderaterna!

När Tidaholmsmoderaterena höll årsmöte på Fyranhuset under onsdagen var det både trångt och trevligt.
Närmare ett 40-tal medlemmar, MUF’are (ungdomsförbundet) och gäster infann sig för de sedvanliga årsmötesförhandlingarna och för att lyssna på förbundsordförande Johan Abrahamsson (tillika kommunalråd i Mariestad).

Förhandlingar leddes skickligt av duon Ambjörn Lennartsson och Peter Friberg. Årsmötet gav hela styrelsen ansvarsfrihet och den omvaldes i sin helhet.

Johan Abrahamsson berättade lite vad som händer inom förbundet i Västra Götaland, förbundsstyrelsen uppdrag och kommande händelser. Han talade även om hur “vissa” myndigheter inte sköter sitt arbete och hur det förstöra utvecklingen för företagen i våra kommuner. Hela Johans föredrag upplevdes som upplyftande och framåtriktat.
Vidare fick de närvarande en del goda tips om kampanjarbete och inriktningar på både det interna och externa politiska arbetet.

Föreningsordförande Peter Friberg tackade Johan Abrahamsson med en “Tidaholmspresent” och kvällen avslutade med en gemensam middag.

Moderaterna i Tidaholm.

Bli medlem, klicka här